Lekcja 2 - PRACA DOMOWA

by - 12:27

Cześć to ja Koreanka! ~ 




Jeżeli szukacie pracy domowej, o której mówiłam w trakcie filmiku dobrze trafiliście! Poniżej znajdziecie link do nagrania, w którym wypowiadam koreańskie spółgłoski. Waszym zadaniem będzie odgadnięcie prawidłowej spółgłoski.
 Zrobionej pracy domowej możecie zrobić zdjęcie i dodać na swojego insta lub twittera z hasztagiem: #koreania2. Podczas nagrywania następnej lekcji wybiorę kilka z Waszych prac i sprawdzę je na odcinku. Chętnych zapraszam do zabawy i nauki!

PRACA DOMOWA - DOWNLOAD

PRACA DOMOWA:

1. Zaznacz, którą spółgłoskę słyszysz na nagraniu:

  
 1)  ㅂ (    )    ㅍ (    )   
  2)  ㄷ (    )    ㄸ (    )
  3)  ㅋ (    )    ㄲ (    ) 
  4)  ㅈ (    )    ㅊ (    )       
  5)  ㅁ (    )    ㄴ (    )    


Pozdrawiam was cieplutko i serdecznie! ~
Wasza Koreanka!

You May Also Like

8 komentarze

  1. Super poradniki, pozdrawiam bardzo serdecznie!! ♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś urocza uczę się razem z Tobą bardzo mi się spodobał ten język jestem starsza wiekiem ale dla zdrowego umysłu uczę się dziękuję za lekcje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie można pobrać zadania domowego u nnie??? A pierwsze było ok. Nie wiem dlaczego?

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej właśnie postanowiłam uczyć się koreańskiego i wruce do 1 lekcji bo za 8 lat jadę do Korei mam nadzieję że Ciebie spotkam

    OdpowiedzUsuń
  5. W końcu dokładnie wytłumaczone podstawy. Bardzo długo szukałam czegoś takiego i opisane znaczenie, co skąd się wzięło, oraz odrobina historii. Dziękuję za twój wkład i pracę!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciesz się bardzo, że trafiłam na Twoje lekcje 😊 właśnie postanowiła zacząć naukę j. koreańskiego. Twoje lekcje bardzo mi pomagają, dziękuję. ❤️

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuje za lekcję💞🫶!! Bardzo chciałam się zacząć uczyć koreańskiego i ty mi w tym pomogłaś!
    Jeszcze raz dziękuje Kasia💞

    OdpowiedzUsuń