Lekcja 1 - PRACA DOMOWA

by - 10:13


Cześć to ja Koreanka! ~ 



Jeżeli szukacie pracy domowej, o której mówiłam w trakcie filmiku dobrze trafiliście! Poniżej znajdziecie link do nagrania, w którym wypowiadam koreańskie samogłoski. Waszym zadaniem będzie odgadnięcie prawidłowej samogłoski.
 Zrobionej pracy domowej możecie zrobić zdjęcie i dodać na swojego insta lub twittera z hasztagiem: #koreania1. Podczas nagrywania następnej lekcji wybiorę kilka z Waszych prac i sprawdzę je na odcinku. Chętnych zapraszam do zabawy i nauki!

DOWNLOAD: PRACA DOMOWA

PRACA DOMOWA:

1. Zaznacz, którą samogłoskę słyszysz na nagraniu:

  
1)  (    )    (     )     
  2)  (    )    (     )
  3)  (    )    (     )   
  4)  (    )    (     )      
  5)  (    )    (     )  
  6)  (    )    (     )    


Pozdrawiam was cieplutko i serdecznie! ~
Wasza Koreanka!

You May Also Like

23 komentarze

  1. Dziękuję ci za ten filmik! mam nadzieję że teraz wreszcie się nauczę koreańskiego bo było to moje marzenie <3 Pozdrawiam cię cieplutko kochana <3
    Patrycja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Chce sire uczyc Koreańskiego i Japońskiego

      Usuń
    2. To ucz się od Koreanki Koreańskiego, a od Ignacego z Japonii Japońskiego i trochę sam ja tak robię

      Usuń
  2. Nareszcie nie muszę się uczyć z filmików po angielsku tylko ktoś wytłumaczy mi to po polsku 😄😆 Teraz to mam taką motywację do nauki, że aż sama się zdziwiłam XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow ale się postarałaś dziękuję😚,wkoncu jest jakaś nadzieja ze może sobie dam radę z nauką j. Koreańskiego. Pozdrawiam kluseczka😁😚

    OdpowiedzUsuń
  4. Czuje się jak by jakiś anioł mi spadł z nieba stokrotne dziękuję <

    OdpowiedzUsuń
  5. Teraz już nie mam wymówki, pora zacząć się uczyć ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny film <3 Będę korzystać z twoich lekcji :D praca domowa odrobiona! :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ci dziękuję. To moje marzenie nauczyć się koreańskiego i chyba w końcu się spełni <3 mam plany na przyszłość w Korei i bardzo mi w tym pomogłaś dziękuję<3

    OdpowiedzUsuń
  8. Już uwielbiam tego bloga i czuje, że będę na nim bardzo bardzoooo często ^^ <3

    OdpowiedzUsuń
  9. W końcu może nauczę się czegoś porządnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za tą serię.
    Ja się już parę miesięcy uczę japońskiego to sobie z koreańskim też poradzę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo sie ciesze ze znalazłam Twój kanał na yt! chciałam sie nauczyć koreańskiego ale nie wiedziałam od czego zacząć, teraz mam świetny początek <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedy próbuję pobrać pracę domową, wyskakuje mi komunikat, że prawdopodobnie został on usunięty i nie mogę go otworzyć 😅

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. O matko.. Ja teraz widziałam. Przepraszam. Zaraz będę znowu nagrywam!!

      Usuń
  13. Jak zrobić to ??? Oco tu chodzi ???

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziś zaczęłam Cię słuchać i bardzo mi się Twoja lekcja spodobała jestem już trochę starszą osobą ale ten język mi się bardzo spodobał dziękuję że jesteś.Bede się z Tobą uczyć podoba mi się k pop i wasze dramy.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Może w końcu nauczę się j. Koreańskiego. Moje marzenie się spełni.
    praca domowa odrobiona ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo sie postaralas dziekuje ci za te lekcje sa mega pomocne

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuje za zadania bo zawsze chciałam wyjechać do Korei i tam zamieszkać
    PS. Zrobiłam wszystkie zadania bezbłędnie jestem z siebie tak dumna że poprostu szok🫶💞

    OdpowiedzUsuń